środa, 2 grudnia 2015

Wieki temu - bohaterowie




                                     Bohaterowie rok 1965


   


Dulce Maria - Córka jedno z największych biznesmenów w kraju. Jest przykładem dla wszystkich młodych kobiet. Straciła mamę w wieku 5 lat, wychował ją ojciec oraz różnego rodzaju opiekunki.
 Ma 20 lat studiuje prawo, obecnie jej narzeczonym jest Alfonso najlepszy przyjaciel jej ojca           

Christopher Uckermann - młody zdolny muzyk, zakochany w sobie. Uważa że świat jest tylko i wyłącznie dla niego dzięki, spełnia swoje pragnienia. Nie wierzy w miłość, przeznaczenie uwielbia dobrą zabawę.                                                                                                                                     

Alfonso - narzeczony Dulce, jest prawą ręką jej ojca. Jest bardzo ułożony, nie popełnia błędów ideał sam w sobie.                                                                                                                                           

Anahi - są z Christopherem jak rodzeństwo, on gra na gitarze i doskonale śpiewa ona również, muzyczny duet idealny. Jest zapatrzona w siebie nauczyła się tego od Christophera. Ma 20 lat jej największym marzeniem jest być sławną i mieć dużo pieniędzy                    

           Bohaterowie - rok 2015    

Nie będę wam pokazywała Dulce czy Ann 2015 bo to nie ma sensu nie na tym opiera się historia tego opowiadania jednak pokażę wam  wnuczkę Dulce i Christophera która uwielbia słuchać historii miłosnej swoich dziadków                                                         
               

Anna - wnuczka Dulce, ma 16 lat jest typową romantyczką uwielbia słuchać historii miłosnych. Historią swoich dziadków ma już zapisaną jednak woli gdy jej ukochana babcia ją jej opowiada 

                               

7 komentarzy:

  1. Czekam na rozdziały dodawaj jak najszybciej;-) nie ukrywam bardzo mnie ciekawi jak to będzie :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy opis postaci. Czekam na pierwszy rozdział. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy pojawi się 1 rozdział? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem ale myślę ze w ten piątek albo w środę

      Usuń
  4. Przeczytałam już wcześniej ale jakoś nie napisałam komentarza xD Mogę napisać tylko tyle ,że z niecierpliwością czekam na pierwszy rozdział i wszystkie inne. Dodaj dziś ;D Tka ładnie proszę xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, zaskoczył mnie rok xD 1965?! Kurde, jak to dawno... 20 lat przed Dulą i 34 (o ile dobrze policzyłam) przede mną!! Ale do rzeczy: Nie no nwm, co tu pisać. Jestem bardzo ciekawa tego opowiadania i idę czytać dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie no co jak co, ale takiego opowiadania to ja się nie spodziewałam. Pomysł ciekawy, no i jestem niezmiernie ciekawa historii miłosnej Vondasów. Jedynie jestem niepocieszona, że Ucker nie żyje hahaha xd

    OdpowiedzUsuń